Fuglene er tilbage og ladet med nye færdigheder [Review]

Angry Birds var et af de spil, jeg var vildt spændt på at spille, da jeg fik min første smartphone, og jeg blev ikke skuffet. Franchisen er en af ​​de mest succesrige inden for mobilspil, og en film er planlagt til at blive udgivet i 2016, men fyrene hos Rovio udvikler stadig nye Angry Bird-spil, hvor Angry Birds Epic er det seneste til at komme i Google Play Butik. I modsætning til dets tidligere versioner, der har en variation af det gamle sling-shot gameplay, er dette nye spil et turbaseret RPG. Historien er selvfølgelig den samme; dårlige grise har stjålet fuglenes æg, og fuglene er vrede.

Indholdsfortegnelse

Gameplay

Gameplayet foregår på tværs af forskellige kamparenaer, der enten er sat i et fangehul eller i skoven. Som tidligere bind i spillet starter du ikke ud med alle fem angry birds. Du starter ud med den røde fugl (Terence), som til sin store forfærdelse finder ud af, at de onde grise har taget den gule fugl (Chuck) som gidsel i deres æggetog. De første par kampe udkæmpes med det mål at redde og befri hans ven.

Sådan bruger du Netflix forældrekontrol til at administrere indhold

Fuglene er ikke længere almindelige fugle; både fuglene og grisene har superfærdigheder. En in-game power-up tilføjes, der fyldes efterhånden som kampen skrider frem. Når den er fuld og brugt af Terance, kan han give grisene et belastet slag. Terance kan også aktivere et skjold, der absorberer de slag, grisene giver ham, men han er ikke alene om at besidde denne evne. Det samme kan grisene. Mens du fortsætter din kamp, ​​tager grisene til sidst Chuck ind i et fangehul, hvor du kæmper for at befri ham. Chuck har sine egne kræfter, og når han bliver reddet, gør han grisene færdig.

Sådan fjerner du skrivebordsgenvejsnavne for at forbedre æstetikken

Gameplay involverer en vis strategi, men intet for kompliceret. Da det er turbaseret, bliver du nødt til at træffe smarte valg, når det kommer til at vælge, hvilken piggie du vil angribe, når der er mere end én at kæmpe. Bortset fra det er det virkelig simpelt.

Du kan købe flere power-ups, og du kommer til at brygge genstande senere, sandsynligvis med Chucks hjælp, så efter hver kamp drejer du et præmiehjul og får tre genstande. Du kan også købe varer.

Grafik

Grafikken er lige så god, som du ville forvente, at de skulle se, at dette er et spil fra Rovio. Udover de fantastiske miljøer, hvor kampene finder sted, er våbnene også ret kreative. Jeg kunne især godt lide de fjerendede sværd, som grisene havde. Det var, som om de hånede Terence.

Har du virkelig brug for antivirus til dit smart-tv?

Lyd

Lydfiler download EFTER spillet er blevet installeret og kan tage op til ti minutter afhængigt af din forbindelseshastighed. Ligesom grafikken er lyden i top, og grisene lyder ynkelige, når de taber en kamp og begynder at græde til sidst, og slagene fra både fugl og gris lyder tilfredsstillende nok.

Konklusion

Spillet er intet som det originale Angry Birds-spil; der er ingen fysik involveret. Du rammer dybest set et mål lige foran dig. Hvis du håbede på nye miljøer og nye spins på de originale Angry Birds, så vil dette spil blive en skuffelse. Hvis du dog nyder et godt spil med lydgrafik og glat gameplay, der udvider historien og evnerne hos karakterer, du kender og elsker, så er det et forsøg værd. Angry Birds Epic er tilgængelig gratis i Google

Installer Angry Birds Epic fra Google Play Butik